Önskelista julafton -15.

Publicerad 2015-12-06 22:14:00 i Tävlingar,

  • Pengar
  • Apple-TV
  • Böcker (vill mest ha den på första raden till vänster och "minst" den på undre raden till höger på bilden i slutet av inlägget)
  • Tankning till bilen
  • Kamera (en sån som mammas jobbkamera)
  • Tandblekning hos doktor. Hittade denna här i Piteå för tandblekning: http://munksunds-tandvard.se/index.php/tandblekning-pitea-munksund (kostar 4000kr)
  • Husgeråd (kommer SNART vad jag vill ha/behöver)
  • Paradisask
  • Parfym
  • Presentkort på cdon/nelly/bikbok/asos/gallerian
  • Vinterjacka (om jag hittar någon jag vill ha)
  • Underställ (om jag hittar något bra i rätt storlek)
  • Smycken, framförallt örhängen och halsband
  • Waterclouds torrshampo (finns på sundsgatan 31 däe jag hade praktik)
  • Hårolja
  • Svarta super flex jeans från bikbok, extra/super high waist, storlek medium längd 31!
Winter - Marissa Meyer. A Court of Thorns and Roses - Sarah J. Maas. A Thousand Nights - E. K. Johnston. Gates of Thread and Stone - Lori M. Lee. The Kiss of Deception - Mary E. Pearson. The Iron Trial - Holly Black & Cassandra Clare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela