Önskelista 20 ÅR.

Publicerad 2015-04-16 19:04:00 i Tävlingar,

  • Pengar
  • Dammsugare/smoothiemixer/matberedare
  • Böcker (↓ vill ha böckerna i den ordning som dom är på bilden, mest den till vänster alltså och minst den till höger)
  • Tankning till bilen
  • Ögonbrynsgelé
  • Cover all mix
  • Vita Nike Air Force 1 låga (http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/skor/vardagsskor/nike-1013/wmns-air-force-107-118541-1/) - storlek 39
  • Kamera (en sån som mammas jobbkamera)
  • Skor från scorett
  • Träningscykel (vanlig inte en inomhus)
  • Nått sorts kort på star där man kan köra både gym och pass
  • Tandblekning hos doktor och slipning (på övre tandraden, så jag får jämna och fina) . Hittade denna här i Piteå för tandblekning: http://munksunds-tandvard.se/index.php/tandblekning-pitea-munksund (tryck på prislista i menyn högst upp för att se priset, tror dock det var 4000kr)
  • Smyckeskrin (där jag bland annat kan lägga in vanliga "ploppörhängen") och något mer sorts smyckeställ där jag bådde kan ha halsband och ringar och sånt. Färgen vitt passar ju bra in i mitt rum!
 
• Bound by Hatred - Cora Reilly • Bound by Duty - Cora Reilly • The Death Code - Lindsay Cummings • Sapphire Blue - Kerstin Gier • Throne of Glass - Sarah J Mass • A Grimm Warning - Chris Colfer •

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela