Önskelista 2013.

Publicerad 2013-12-06 12:43:00 i Tävlingar,

·        Pengar

·        Resa

·        Husgeråd (i svart, vitt eller silver):

- Kastruller och stekpannor
- Mixerstav
- Form med löstagbar kant
- Sån här man gör chokladbollar i (vet ej vad det heter) gärna med tillbehör så man kan strimla sönder saker där i, ett ”rivjärn” typ.
- En sån där sak man gör smoothies och milkshakes i (som har gått sönder här hemma och som jag tror vi kastat)
- Elvisp
- Brödrost
- Klämgärn (till klämmackor, inte ett sånt man gör våfflor i)

·        TV-serier (HIMYM säsong 4,5,6,7. New Girl säsong 1&2)

·        Ögonbrynsgele, gärna märket clarins som jag haft tidigare

·        Mascara (den guldiga vattenfasta, är det max-factor? Den som både du och jag har mamma)

·        Ögonfransböjare

·        Unique One, coconut (77kr utan moms från dahls)

·        Efileringssax från Dahls, märke Jowell (2475kr utan moms)

·        Clean parfym, antingen warm cotton, rain eller shower fresh (dock så går andra bra också)

·        Böcker (titta längst ner i inlägget)

·        Sminkpennvässare

·        Sminkväska

·        Full tank i bilen

·        Presentkort på cdon.com/ginatricot/h&m/bikbok/vila

·        Middag på 15 minuter - Jamie Oliver (kokbok)

·        Paradisask (godis)

·        Låga vita converse, storlek 5, från scorett

·        Värmebyxor, som man har under fotbollsshortsen, tror storlek M, i svart

·        Vinterjacka från h&m

·        Underställ som Celia och mamma, skulle gissa på storlek M

 
 

Dom två första raderna är Harry Potter böcker, vill ha dom i boxen som är längst till höger i andra raden! Finns här (http://www.adlibris.com/se/bok/special-edition-harry-potter-paperback-box-set-9780545596275), och detta var den billigaste sidan, tittade på bokfynd.nu. Länken är just den box jag vill ha! Dom fyra sista böckerna vill jag ha mest i den ordning den är, alltså, helst den till vänster och minst den till höger (även om jag vill ha den mycket också). Allegiant – Veronica Roth. Champion – Marie Lu. Days of Blood and Starlight – Laini Taylor. The Fiery Heart – Richelle Mead.

 

Jag önskar mig även boken" A Game of Thrones - George R. R Martin"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela